2013年9月23日 星期一

平淡的一晚



亞囡,起身陪媽媽玩啦~~





 我唔想玩呀~~


我淨係想唔郁,乜都唔做,做宅女~~
 

 亞囡,你再唔郁下,就變肥婆 ~~


 宜家d後生真......懶豬~~


 毛之家,咁悶,搵d咩做吓好呢~~


不如...食餅餅~~~


唔駛急....一個跟一個~~


 食飽...瞓得特別冧~~






 家家,你笑得好甜美呵~~



毛毛重有條略粗的.....腰~~哈哈


29 則留言:

  1. 不如食餅餅張相,之之變咗隻乳豬仔,好搞笑呢。

    回覆刪除
  2. 聽到個「食」字,就精神,唔洗理食咩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 三個最合拍的時間就係~~食的時侯..^

      刪除
  3. 天氣咁熱我都唔想郁.....好羨慕家家^w^

    回覆刪除
    回覆
    1. 家家係屋企唔願郁,但一出街就跑得最勁嗰個~~

      刪除
  4. 家家: 覺覺豬就是我最美的神態...你地是否都認同呢.......
    哈哈哈哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 家家:還有开餐時,我也很美!^@@^

      刪除
  5. 毛毛真係好肉地!!!hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛連食都經常爬係度食,懶到呢...出汁~~

      刪除
    2. 毛毛真係好大件頭同埋對眼好好笑,請問毛毛肩到腳有幾高?

      刪除
    3. 毛毛對眼超細隻,毛毛重10kg,屬於中型犬~~

      刪除
  6. 家家個樣越大越似之之!有乜嘢正過食飽睡一睡?hahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 家家個樣女仔左好多,家家係屋企就唔願郁,但一出街就最跑得,雙重性格~~

      刪除
  7. 但佢地食餅郁一郁後,繼續訓唔郁,哈哈!

    回覆刪除
  8. 一知有餅食個個都精神晒 XDXDD
    食完又hea 過XDXDDDD

    回覆刪除
  9. 回覆
    1. 好耐無係呢度同朋友仔顩計,多左係fb

      刪除
  10. 家家,妳好番就安心la ^3^
    有毛孩在家,一d都唔平淡,時間唔夠用 :-D
    我仲未搬好家呀 (備份已有)google a/c 冇再用,改咗喺另外一個地埗:
    http://meowtuma.lionhost.tk/blog/
    等我搬好,再嚟探我la ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都停左成個幾月無寫blog,一來去了成個月外地,回來後又用了facebook,我會立即去你度打個招呼先,我facebook個名都係叫”毛之家”,猫兔媽有無facebook,若有可add我

      刪除
    2. 我這個人跟猫一樣性格「懶」,我無fb gar!連whatsapp的群組都好少搭訕。
      去咗成個月旅行,毛之家一定掛得妳好緊要la ^ ^

      刪除
    3. 唔緊要,我去找你一樣,我呢個blog我都好懶經營,可能就摺埋

      刪除
  11. 家家: 我淨係想唔郁,乜都唔做,做宅女~~ <- 張相同個眼神好MATCH XDXDDDD

    回覆刪除