2013年11月29日 星期五

毛毛6歲

 
我6歲啦.....
 
媽媽話多謝我送比佢6年快樂.....
 
我生日...佢唔送禮物過我....
 
重要我答應佢....永遠陪住佢....
 
哈哈...我話無問題....不過有條件
 
我要食好d...住好d...玩多d...Yeah  >..<
 
 
 
 


 
 
媽話下年...我就要轉老狗糧...
 
佢話諗起就好似有d若有所失....
 
我問佢....失左d乜呀....
 
佢話係時間流失...好想時間唔好行...永遠可以攬住我地... 
 
 
 我見佢咁down....於是打返條呔...扮下靚仔dum佢開心...
 
媽媽。..唔好諗咁多....最緊要活在當下
 
珍惜相處每一刻.....每日都要好似我咁....
 
 
 
 
 
 


 

 
 
 


 
 
我似唔似CEO呀....

 
CEO 通常都唔笑架......


 

 
不過....都係笑ge CEO受歡迎....

 
 
哈哈....我哋一家,似唔似去飲呀....



 
 
 




25 則留言:

  1. 毛毛,生日快樂,你好靚仔呀

    回覆刪除
  2. 生日快樂! 格仔SHIRT + 粉色呔, 形爆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 丁桥,咁爆,要買多几套至得^@^

      刪除
  3. CEO 毛毛,生日快樂呀,你話比媽媽聽,你心境不老架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!係佢老,所以諗D野都老套D>..<

      刪除
  4. 家中的CEO ^ ^ 毛毛咀啖先 >3< 再多一啖 >3< >3< >3< XDDDDDDD
    生日快樂,身體健康,日日笑口常開,yeah ^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我抹下塊面d口水先^~^多謝猫兔媽的祝福-_-

      刪除
  5. 祝毛毛日日都健康快樂! 我都好like 格仔衫

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:多謝你哋,我見啦,灰灰最多格仔衫

      刪除
  6. 毛毛,我地毛家祝你生日快樂,日日都開開針針,仲有至緊要身體健康?

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛多謝毛毛,哈哈,大家都要身體健康~~

      刪除
  7. 毛毛,生日快樂,身體健康,日日開心笑~

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛毛:多謝芬妹,大家都要身體健康

      刪除
  8. 毛毛 ... 你好靚仔呀。生日快樂!!!

    回覆刪除
  9. 補祝毛毛生日快樂 , 笑口常開 , 身體健康~!!

    回覆刪除
  10. 補祝毛毛生日快樂 ^^ 放心啦, 一定會食好住好瞓好GE HEHEHE

    回覆刪除
  11. 毛毛好型仔呢﹗生日快樂﹗最緊要健康快樂~~

    回覆刪除
  12. 掛住您地呀 ^3^
    我都搬咗入嚟google blog la
    http://meowtuma.blogspot.hk/

    回覆刪除